Thursday, December 16, 2004

Pengalaman Hari Pertama Bekerja


Kadang-kadang aku takde ide nak tulis apa kat blog ni. Tapi.. tengok tajuk kat satu forum ni.. aku jadi ada ide la..hehe.. cite skit pengalaman bekerja.

Keje sekarang

Mlm hari pertama tidur rumah sepupu..belum dapat rumah sewa. Pakai baju kurung sutera satin lagi ngan high heels. Pagi2 dah tunggu Intrakota lama gile. Kena naik 2 bas..cakap kat drebar nak pegi Jln Tandang. Sekali dah terlajak baru berenti. Aku panik.. tah kat mana peginye..aku tahan teksi. Ckp ngan uncle teksi nak ke Jln Tandang..dia kata haiya.. byk dekat.. blakang sana sajeeee. Aku kata..saya taktau.. saya nak naik teksi gak. Skali mmg dekat gile..tak pasal2 melayang RM2. Kiranya bas terlajak sikit je. Hari pertama dikenalkan ngan semua org. Depa bagi keje data entry je dulu. Tak kekok sgt sbb ada member. Balik pulak.. terus angkut barang pindah umah yg sepupu aku carikkan. Sewa bilik je la. Tuan rumah ni le yg kenalkan ngan sepupu dia.. hubbyku skang hehe..


0 comments on "Pengalaman Hari Pertama Bekerja"

 

Aku, Dia dan Lagu Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates