Wednesday, January 10, 2007

Warcraft III



Frozen Throne!
Yeahh... aku taktau kenapa aku sudah ketagih dengan game ni. Gian tul tak dapat main. Semuanya gara-gara rakan sepejabat yang sibuk berperang di sini. Aku yang menjadi satu-satunya spesis perempuan di ofis ni pun dah kemaruk. Dapat pulak kawan aku ni menggalakkan aku main sekali. Okla aku join je tapi aku duduk belakang nampak musuh aku lari dulu panggil askar hahaha.. itu je la keroje aku.

Aku ambil langkah drastik dengan menginstall game ni di rumah. Tapi malang sekali, pc aku mati setiap kali aku cuba nak main game ni. Padahal bila aku main kat ofis ok je? Nampaknya kat ofis ajelah aku lepaskan gian aku fire askar2 Scourge ni.

Kami sanggup makan tengahari lambat utk battle. Dan ada antara rakan ofis yang sanggup pulang lewat untuk menyertai misi hehehe.. parah.. parah. Hari ni aku kena balik awal, mak aku nak datang. Hmm.. masak je lah apa yg patut. Nasib baik game ni tak boleh dimainkan kat pc kat rumah tu, kalau tak tentu aku mengalami sindrom ketagih malam kang..

1 comments on "Warcraft III"

Kurma on Wed Jan 10, 05:55:00 PM said...

err.. mak aku bising tengok org perempuan main game.. bias tul..
aku pernah main game masa pregnant.. game tu biasala ada monster2.. lagila bising parents aku.. kihkih...

 

Aku, Dia dan Lagu Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates