Monday, July 03, 2006

Ibu


Pagi tadi sebaik sahaja aku dapat parking, tiba-tiba aku terdengar lagu Ibu yang didendangkan oleh Blues Gang. Petang ni di kala tengah biol, aku search lirik lagu tu yang aku dapat rasakan macam kena pulak dengan mak aku. Lagu ni kena pada diri aku jugak sebagai seorang anak.

Ibu...
Ku tahu kau kesunyian
Dapat ku rasakan
Hidup mu penuh kekosongan


Ayah pergi
Tinggallah kau seorang diri
Perginya ia
Takkan kembali lagi

( korus )
Tahukah engkau hancurnya hati ku
Bila mengenangkan nasib mu
Apakah yang dapat kita lakukan
Semuanya itu kuasa Tuhan


Usahlah ibu
Bersedih pilu
Memang suratan
Dia pergi dulu


( roll )

( ulang korus )

Sudahlah ibu
Jangan menangis lagi
Yang pergi itu
Tetap 'kan pergi


Berdoalah
Ke hadrat Illahi
Semoga rohnya
Selalu direstui

http://www.liriklagu.com/liriklagu_ad/BluesGang_Ibu.html

0 comments on "Ibu"

 

Aku, Dia dan Lagu Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates