Thursday, December 28, 2006

Anak dara


Tolongg.. yana pagi tadi aku tgh mandi dia dah ketuk2 pintu bilik air ckp "ibu.. nak pakai.. nak pakai".. aku malas bukak dah lambat. Skali aku kuar je tengok2 moncong dia dah merah ngan lipstik (kale berry gelap tu).. avon punye yg sample kecik. waargghh.. aku marah la jugak.. aku amik terus dari tangan dia sebab takut kena sarung kusyen ke.. tapi elok2 plak dia tonyoh kat mulut je sememeh skit2 je.

Dah banyak kali dia hijack lipstik aku.. takut bibir dia jadi kering je nanti. Pagi tadi gak dia conteng dinding bilik ngan pen .. aku tekejot terus aku sergah marah dia.. dia tekejot terus majuk.. (spontan le aku sergah dia aku pun takleh kontrol)..
Sampai nursery macik nursery terus cakap.. anak dara dah anak awakkk..
aritu kat kampung dia kejekan Lip Ice adik aku (ada kale sket2).. sampai takleh pakai dah. Mak aku ckp... "cepatla ko dpt menantuuu.. tua la kooo.. ahahahaha.."

Tensen .. cis.. !

0 comments on "Anak dara"

 

Aku, Dia dan Lagu Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates