Thursday, March 19, 2009

Hidup Dalam Kejahilan


Yup.. aku sedang hidup dalam kejahilan. Jahil Oracle.. jahil JSP. Selepas masuk ke tempat baru ni, aku dah set learning path aku yang baru. Aku mesti belajar slowly but surely. Pinjam buku di perpustakaan kolej, buka tutorial online atau apa-apa saja.

Banyak betul kena set up balik, environment, kawan-kawan, cara kerja hatta di tempat baru aku harus mendisiplinkan diri lebih dari biasa hehe.. Segala-gala terminologi yang digunakan kat sini kenala aku biasakan. Segala short term long term heh..

Ok.. sampai sini ada masa update lagi. Hopefully, by the time aku update lagi nanti, aku dah tak jahil Oracle. Seksa sungguh hidup dalam kejahilan.

0 comments on "Hidup Dalam Kejahilan"

 

Aku, Dia dan Lagu Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates