Saturday, October 23, 2010

Mengalahkan Bangla


Kuat tak saya?  Mestilah saya kuat sebab saya kalahkan seorang bangla.  Termasuk esok, saya bekerja 13 hari tanpa henti.  Saya sudah lupa apakah rasanya bercuti di hujung minggu.

Bangla pun ada cuti weiiiiiiiiiii... i need a break...!!!






3 comments on "Mengalahkan Bangla"

Siti R on Sun Oct 24, 01:24:00 PM said...

Xpe Rin..itu maknanya ko lebih hebat drp Bangla..hehe..

nazril on Mon Oct 25, 04:14:00 PM said...

huhuh, apa keje da tak cuti.. ada event ka..

Kurma on Tue Oct 26, 01:40:00 PM said...

haha siti.. ala2 heroin cite industan.. :P

nazril.. ada pendaftaran sesi baru ni.. ala2 ganti kuda kat ARL ekkeke

 

Aku, Dia dan Lagu Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates