Monday, May 27, 2013

Sooooo Wayyyy :P


Pada hari Sabtu lepas, saya pulang ke kampung bersama anak-anak.  Tiba di Kuala Selangor, trafik mula bergerak perlahan.   Dari kejauhan saya terperasan sesuatu.

Seorang lelaki matsaleh dengan gaya penunggang basikal sedang berdiri di tepi jalan dengan badannya membelakangi jalanraya.  Apa yang menarik tetapi tidak menarik untuk saya memandang dengan lebih lama adalah cara dia berdiri itu seperti sedang melepaskan hajat dengan cara berdiri.  Ewwww... mujur saya tidak nampak 'barang' yang keluar atau pun 'bahan' yang dikeluarkan.  Orang kata suweyyyyyyyyyyyyy oiii!!!
Rasa nak pandang lagi untuk kepastian, namun mujur masih boleh menahan mata.  Mujur juga budak-budak tidak perasan kalau tidak jenuhlah hendak menjawab...grrrr...

Usai melakukannya, matsaleh itu membuat lawak pula dengan melambung-lambung bola (juggling balls) tetapi menambahkan darjah kelawakannya apabila ada bola yang terpelanting ke jalan raya.  Nampak juga dia cakap sorry sambil mengutip bola di jalanan.  Sudahlah kencing berdiri, buat lawak pula yang tidak lawak.  Hello... jalan raya tu brader.

Rasa seperti hendak turun dan berjumpa dengan matsaleh tu.  Did you pee?  I recommend you to go to the nearest petrol station or masjid and find a toilet.

Tetapi saya tak jadilah bila teringat pula tandas di masjid.

Ok.. mungkin saya akan recommend petrol station sahaja atau lalang yang subur tidak jauh dari tempat dia berdiri.


3 comments on "Sooooo Wayyyy :P"

Siti R on Thu May 30, 11:25:00 PM said...

Eeyeww...aku pun selalu nampak warga2 asing melepas hajat kt tepi2 tong sampah kt pasar borong selayang masa otw nk gi kije..

Kurma on Fri May 31, 08:33:00 AM said...

haha masa kat Terengganu dulu aku ngan kawan aku pernah nampak org wat kerja tu tepi jalan je. Sangat hampeh apabila aku ternampak 'bahan' itu ewwww.. rasa nak rendam mata aku ngan air kolah 7 masjid ehhehe...

Unknown on Wed Jan 06, 01:23:00 PM said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

 

Aku, Dia dan Lagu Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates