Thursday, February 12, 2004

Meluat


Aku dah naik muak nak layan satu forum ni. Bukan apa.. kalau ada yang perasan bagus kat dalam tu, mmg memualkan. Dia ingat dia aje boleh tulis. Dia aje boleh bagi pendapat. Dia aje yang betul. Paling menyampah, cakap tak serupa bikin. Kita bagi pendapat bernas kita, dia politikkan. Konon aku ni cakap pasal politik. Tak sesuai dengan forum tu yang melarang isu2 politik. Tapi, tengok posting dia, mak aii.. macam takde unsur2 tu.. terang2 ada unsur2 politik. Tapi sebab aku suka baca tulisan2 orang, dan join discussion, aku masuk je la. Dan aku rasa, ramai lagi postings lain yang menarik, so aku ignore je dia.

0 comments on "Meluat"

 

Aku, Dia dan Lagu Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates