Tuesday, January 26, 2010

Mimpi Jadi Kenyataan


Rasanya tidak sampai seminggu aku hendak bermimpi mendapat buku percuma dari seorang yang shopaholic buku.  Akhirnya mimpi jadi kenyataan hujung minggu baru-baru ini.


Aku yakin ramai orang akan cemburu kepadaku.  Sungguh baik hati saudari ini membelikan aku.. ehem.ehem.. :
1)  9 Nyawa - RAM (diberi pada hari Jumaat selepas beliau selesai melakukan facial di Amcorp Mall)
2)  Quranic Law Of Attraction - Rusdin S. Rauf
3)  Pilih Jangan Tak Pilih - Azzah AR


Buku (2) dan (3) disambar pada hari Sabtu tanpa menghiraukan wang di dalam dompet (oh tentulah beliau mengira dulu jumlah wang, nanti malu pula dengan Tuan Haeqal yang menjadi juruwang).  Beliau suka menyalahkan orang yang mencipta istilah "Impulse Buying", istilah untuk pembeli yang tidak sengaja membeli.



Terima kasih Puan Kurma.. kao memang baik.  Itulah sebab suami kau sayang banget ..aku pun sayang pada kao jugaaa.  Nanti aku masakkan kurma untuk kau ya?


4 comments on "Mimpi Jadi Kenyataan"

Siti R on Tue Jan 26, 09:40:00 PM said...

Bahagianya hidupmu, sahabat. Engkau bertuah memiliki sahabat yang baik hati macam Puan Kurma...ahaks..

Kurma on Wed Jan 27, 10:32:00 PM said...

ahakz.. ko tanak berkenalan ke ngan puan kurma tu ehhehe

Siti R on Thu Jan 28, 10:19:00 PM said...

Sudi ke dia berkenalan dgn aku...aku ini hanya melukut di tepi gantang...hohoho..

Kurma on Fri Jan 29, 09:09:00 AM said...

Dia kata disebabkan melukut tu kecik dan comel, dia tadahla dengan tapak tangan... ekekkekekek..alelele...kuci..kuci kuci...

 

Aku, Dia dan Lagu Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates