Friday, January 15, 2010

Puasa Facebook


Sudah 2 hari. Rabu dan Khamis. Sebelum fajar menyinsing aku telah berniat,


"Sahaja aku berpuasa Facebook sepanjang di pejabat kerana Allah Taala."


Alhamdulillah, lepas terbenam matahari aku melantak Facebook dengan lahapnya. Hari ini disebabkan aku bercuti, aku tidak berpuasa Facebook.. lemak Facebook mula berkumpul.


Ini hanya latihan meningkatkan jati diri.  Hanya ada kena-mengena dengan aku yang masih hidup dan bakal mati.












3 comments on "Puasa Facebook"

Siti R on Fri Jan 15, 10:43:00 PM said...

Kah..kah..kah..lawak2...aku pon puasa Facebook semlm..mlm ni dah berbuka...kihkihkih

Anonymous said...

puasa elok2..jangan ushar orang lain amin fesbuk...kang batal lak puasa tu

Kurma on Mon Jan 18, 09:58:00 AM said...

siti: ko puasa ganti ke.. puasa sunat? hehehe

fndrocka: tergedik2 rasa tekak menahan hehehe

 

Aku, Dia dan Lagu Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates